Ties Rusne leduose įstrigo dvi baržos

Vidaus vandens kelių direkcija informuoja apie Nemune ties Rusne dėl susidariusių ledų sangrūdų sustojusią krovininę baržą.

Užbėgdami už akių galimiems nuogąstavimams, užtikriname, kad situacija yra visapusiškai kontroliuojama ir grėsmės nei dirbančioms įguloms, nei gabenamiems kroviniams ar aplinkai šiuo metu nėra.

Vasario 12 d. rytą pakrauta barža pajudėjo iš Marvelės krovininės prieplaukos Kaune. Greitesnei kelionei į Klaipėdą buvo pasitelkti du stumiantys laivai – „Vitingas“ ir „Skalvis“. Per dieną įveikta 140 km.

Vasario 13-ąją junginys toliau sėkmingai judėjo žemyn upe, bet už maždaug 54 km įsirėmė į susiformavusią ledų sangrūdą. Rusnėje krovinį pasitiko laivas „Žuvintas“, laužęs besiformavusius ledus ir formavęs praėjimą.

Vis dėlto meteorologinės sąlygos ėmė prastėti greičiau nei prognozuota. Iššūkių buvo galima tikėtis Kuršių mariose, tačiau jie užklupo Nemune.

Nuspręsta baržą pristatyti prie Rusnės krantinės. Vykdant darbus, susidurta su „Žuvinto“ techniniu gedimu. Narai laivą operatyviai suremontavo.

Laivai yra manevringi, įgulos turi galimybes priplaukti prie kranto, išlipti Rusnės prieplaukoje ir pasikeisti. Pirmadienį visi trys – „Skalvis“, „Vitingas“ ir „Žuvintas“ – tęsė krovinio pristatymą iš Kauno į Klaipėdą.

Dėl nepalankių orų darbai vyksta lėčiau nei planuota, tačiau judama tikslo link. Ledų sangrūdoje kol kas įstrigusi tik viena barža, judėjusi iš Kauno į Klaipėdą.

Atsižvelgiant į esamas aplinkybes ir prognozes (didesnio kritulių kiekio nežadama ir stipresni potvyniai negresia), patyrę VVKD laivybos specialistai nusiteikę su užduotimis sėkmingai susidoroti jau artimiausiu metu. Esame dėkingi rusniškiams už geranorišką rūpestį.

Svarbu pažymėti, kad dėl šiltesnės nei įprasta šiųmetės žiemos laivyba Nemunu iki vasario vidurio nenutrūkstamai vyko nuo pat praėjusių metų sezono pradžios – dėl vyravusių palankių oro sąlygų jis nebuvo stabdomas.

Prenumeruoti
Pranešti apie

0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus